[UBK users] UBK1 Nvidia-340 frissítés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Dec. 22., P, 16:30:00 CET

> Még nem nagyon értem rá foglalkozni a dologgal, de ha jól gondolom az
> új nvidiát töltötte be csak egy modul (ramdac) hiányzott neki.
Próbáld meg kiirtani az initramdiszkből az nvidia-t! A /etc/modprobe.d
is beleégetődik a ramdiszkbe!
Ez úgy megy, hogy a jó nvidia-val működő grafikus rendszereden leszeded
a synapticcal az nvida csomagot. A /etc cuccaidat is átnézed!
Ilyen állapotban legyártatod az initramdiszket, el kell ezután tudni
indítanod nouveauval, az ugyanist a kernel szállítja, leszedhetetlen.
Ha elindult (és miért is ne indulna?), akkor felrakhatod bármelyik
nvidia -t, és feketeilstás nouveauval, vagy nomodesettel indítva bizton
el fog indulni az X az nvidia modullal. A régi csomagodat is
választhatod, meg az újat is. Nem lesz ramdiszk keveredés.
Az nvidia modul tartalmaz mindent, semmi nem kell neki az xorgos, meg
nouveaus cuccokból. Ha pásszol a grafikus csipphez, akkor betöltődik.