[UBK users] Frissítési probléma

toccata toccata at euromail.hu
2017. Dec. 21., Cs, 14:50:32 CET

> Nem, nincs tiltás.
> Amúgy látok sikeres belépéseket kabelnet.hu domain névvel. Letöltés
> viszont nincs.
> A leveled fejlécében viszont 100.64.51.154 IP cím szerepel, ami privát
> IP cím tartományba esik. Így viszont már lehet gond. Nálam is okozott
> elérési gondokat, amikor a Digi privát IP mögé tett.

Gratula Rezsőnek.
Felvetése alapján eszembe jutott, hogy a múlt héten pénteken az ISP-mel
megegyeztünk, hogy megemelik a letöltési sebességemet és azt ígérték 72
órán belül megcsinálják. Nos ez hétfőre esett és meg is csinálták,
csupán az ígérethez képest nem küldtek róla semmiféle értesítést.
Ma reggel csináltam tesztet és láttam, hogy az upgrade rendben megtörtént.
A délelőtt folyamán felhívtam őket, hogy netán ennek kapcsán nem
állítottak-e el még valamit, és ott mondta a hölgy, hogy natolva van az
IP-címem (ezt nem igazán értem, hogy pontosan mit is jelent, bár már
többször is hallottam az évek során) kérésemre ezt megszüntette és most
már minden egyéb kacatolás nélkül rendben működik minden.

Mindannyiótoknak köszönet az ötletekért és a segítő szándékért.

Ha egyszer össze tududnk futni valahol, én állom a sörötöket. :)

Addig is békés, boldog Karácsonyt és még boldogabb újesztendőt kívánok
az egész csapatnak!

toccata