[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK2 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2017. Dec. 18., H, 10:42:03 CET

argyllcms 2.0.0-1.1 (amd64)
ICC kompatibilis színkezelő függvénytár

at-spi2-atk-dev 2.26.1-1.1 (amd64)
ATK kiegészítés az AT-SPI2 függvénytárhoz - fejlesztői fájlok

at-spi2-atk 2.26.1-1.1 (amd64)
ATK kiegészítés az AT-SPI2 függvénytárhoz

at-spi2-core-dev 2.27.1-1.1 (amd64)
D-Bus alapú AT-SPI2 függvénytár - fejlesztői fájlok

at-spi2-core 2.27.1-1.1 (amd64)
D-Bus alapú AT-SPI2 függvénytár

atk-dev 2.26.1-1.1 (amd64)
Accessibility ToolKit - fejlesztői fájlok

atk 2.26.1-1.1 (amd64)
Accessibility ToolKit

cups-dev 2.2.6-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram - fejlesztői fájlok

cups 2.2.6-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram

gdk-pixbuf-dev 2.36.11-1.1 (amd64)
Képeket és animációkat kezelő függvénytár - fejlesztői fájlok

gdk-pixbuf 2.36.11-1.1 (amd64)
Képeket és animációkat kezelő függvénytár

gnutls-dev 3.6.1-1.1 (amd64)
GNU TLS és SSL függvénytár - fejlesztői fájlok

gnutls 3.6.1-1.1 (amd64)
GNU TLS és SSL függvénytár

gtk-dev 3.22.26-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója - fejlesztői fájlok

gtk 3.22.26-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója

guile-dev 2.2.3-1.1 (amd64)
GNU kiterjesztett nyelv függvénytár és interpreter - fejlesztői fájlok

guile 2.2.3-1.1 (amd64)
GNU kiterjesztett nyelv függvénytár és interpreter

libunistring-dev 0.9.8-1.1 (amd64)
Unicode karakterlánc manipuláló függvénytár - fejlesztői fájlok

libunistring 0.9.8-1.1 (amd64)
Unicode karakterlánc manipuláló függvénytár

nettle-dev 3.4-1.1 (amd64)
Alapszintű titkosító függvénytár - fejlesztői fájlok

nettle 3.4-1.1 (amd64)
Alapszintű titkosító függvénytár

pango-dev 1.40.14-1.1 (amd64)
Karaktermegjelenítő függvénytár - fejlesztői fájlok

pango 1.40.14-1.1 (amd64)
Karaktermegjelenítő függvénytár

perl-xml-libxml 2.0132-1.1 (amd64)
Perl modul XML fájlok kezeléséhez