[UBK users] frissítések

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Dec. 15., P, 08:40:21 CET

> Köszönet az infókért.
> Tehát LTS felejtős.
> Akkor most mire is ajánlott a váltás?
> UBK 1, 2, vagy 3?
> Jól látom, hogy iso csak az UBK 1-hez van fenn?
Az LTS nem felejtős, csak a mai időkben már nehézkes, az UHU-Linux KFT
az ápolgatását, javítását az "LTS" névvel ellentétben teljesen abbahagyta.
Nekem UHU 2.2 (UBK) is van használatban, meg uhu-3 (UBK) is.
A kedvenc játékom, az 0ad, ez a gépemen UHU-2.2 és UHU-3 alatt fut
simán, az újabb 0ad az már UHU-3 alatt is kicsit döcögős,.
Ezért a régebbi 0ad -t szoktam inkább nyúzni, mert az újabb már újabb
hardvert szeretne, az én videókártyám 3g grafikai gyorsítása kissé
kevéske már neki, Az nvidia kártyám már 10 éves.

Most még csak az UBK1-re váltás az ajánlott, ha a hardver nem túl öreg.
A 64 bites verzió ugyanis csak 2 magos 64 bites proceszorral megy, a 32
bites-nek jó az egymagos is, de minimum pentium4 -es kategóriájú legyen,
a minimális RAM igénye meg 1,5 Gb RAM.
UBK2 -re nem véletlen, hogy nincs iso, az még egyelőre műtőasztalon van.
De, aki tud isót generálni, az kipróbálhatja, mert a csomagkészlete
elérhető.
Az isó generátor is nyilvános. https://github.com/uhulinux/cdgen-ubk