[UBK users] gpg aláírás

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Dec. 8., P, 22:36:06 CET

Baj van, nem tudom az ubk2 alatt helyi tárolót csinálni.

Hogyan írhatom alá a helyi tárolómat, hogy az apt ne nyavalyogjon?
A legújabb apt már nem veszi figyelembe, ha nincs gpg -vel aláírva a tároló.
Van benne pedig jó Release fájl és az uhu-scanpkgs is futtatva lett benne.
Ha bemásolom az ftp-ről az ottani Release.gpg fájlt, az nem jó az
apt-nak, eddig anélkül működött a dolog, most meg már nem működik.
Az ubk.hu ftp tárolóit el tudom érni, de a sajátjaimat nem.