[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux dev main64 ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2017. Aug. 31., Cs, 17:02:32 CEST

avahi-dev 0.7-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár - fejlesztői fájlok

avahi-ui-dev 0.7-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár felhasználói felület - fejlesztői fájlok

avahi-ui 0.7-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár - felhasználói felületek

avahi 0.7-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár és segédprogramok

cups-dev 2.2.4-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram - fejlesztői fájlok

cups 2.2.4-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram

gcr-dev 3.20.0-1.1 (amd64)
Titkosítással, jelszavakkal kapcsolatos függvénytárak - fejlesztői fájlok

gcr 3.20.0-1.1 (amd64)
Titkosítással, jelszavakkal kapcsolatos függvénytárak

gtk-dev 3.22.19-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója - fejlesztői fájlok

gtk 3.22.19-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója

libxcursor-dev 1.1.14-1.1 (amd64)
X.Org libXcursor függvénytár - fejlesztői fájlok

libxcursor 1.1.14-1.1 (amd64)
X.Org libXcursor függvénytár