[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main64 ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2017. Ápr. 25., K, 21:00:44 CEST

at-spi2-atk-dev 2.20.1-1.1 (amd64)
ATK kiegészítés az AT-SPI2 függvénytárhoz - fejlesztõi fájlok

at-spi2-atk 2.20.1-1.1 (amd64)
ATK kiegészítés az AT-SPI2 függvénytárhoz

avahi-dev 0.6.31-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár - fejlesztõi fájlok

avahi-ui-dev 0.6.31-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár felhasználói felület - fejlesztõi fájlok

avahi-ui 0.6.31-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár - felhasználói felületek

avahi 0.6.31-1.1 (amd64)
Rendezvous/Bonjour/Zeroconf függvénytár és segédprogramok

cups-dev 2.1.3-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram - fejlesztõi fájlok

cups 2.1.3-1.1 (amd64)
Common Unix Printing System, nyomtató szerverprogram

gtk-demo 3.22.11-1.1 (amd64)
A GTK3 képességeit bemutató program

gtk-dev 3.22.11-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója - fejlesztõi fájlok

gtk 3.22.11-1.1 (amd64)
GTK+ (Gimp Tool Kit) grafikus függvénytár 3-as verziója