[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nándor Kulcsár kulcsarn at gmail.com
2017. Ápr. 6., Cs, 16:31:55 CEST

Ezen az öreg laptopomon a 2.2 mate minden igényemnek megfelelne, ha a
skype működne. Lehúztam a 4.3... a letöltésekben szerepel. Hogyan
tovább? Segitsetek!
u.i. A modernebb gépemen az uhu minden formája fel van telepitve.
Bekapcsoláskor választhatok a formációk közül. Nagyon szeretem. De ez
az öreg hordozható van velem a legtöbbet. Nem vagyok iróasztalhoz
kötve. Hogy az unokáim megtalálhassanak, ezért kellene a skype.
Köszönöm a segitséget.