[UBK users] wifi hiba

toccata negalap at gmail.com
2016. Dec. 29., Cs, 14:30:44 CET

Karácsonyra megleptem magam egy rendszerfrissítéssel a laptopomon.
Nem kellett volna.
Ugyanis azóta nem kezeli rendesen a wifit. Megtalálja és mutatja is az
elérhető hálózatokat, ám csatlakozni egyikre se hajlandó. Azóta kábellel
használom, de kényelmetlen. Azt gondoltam a vasban szállt el valami.
Aztán furcsállni kezdtem, hogy pont a rendszerfrissítéskor? Másik
vincsiről vindóz és UHU alatt is minden redben működik. Csak a
frissített rendszeren van baja a wifi kezelésének.
Van tippetek mi lehet a bibi?