[UBK users] wifi driver

toccata negalap at gmail.com
2016. Dec. 29., Cs, 12:00:12 CET

Sziasztok!

Mivel épp nem volt jobb dolgom, vasárnap, 25.-én reggel frissítettem a
laptopomon a rendszert. Egy dolgot leszámítva minden rendben.
Az az egy dolog az, hogy azóta, a gép nem tud kapcsolódni egyetlen wifi
hálózatra se. :( Megtalálja és mutatja őket, de a kapcsolat nem jön
lérte egyikkel sem.
Első gondolatom az volt, hogy valami elszállt a vasban, de ez nem igaz,
ugyanis másik vincsiről indítva (ami már jó ideje nem volt frissítve)
rendben működik. Csak a most frissített rendszer nem kezeli valamiért.
Mi lehet a bibi?