[UBK users] nyomtató

toccata toccata at euromail.hu
2016. Dec. 21., Sze, 07:33:10 CET

Sziasztok!

 Lehet, hogy nem az UHU a ludas, de vajon mi lehet?

 Kb. két hónapja feltettem az UHU 3-at egy Lenovo ThinkCentre asztali gépre. Eddig minden rendben is van vele. A problémám az, hogy nyomtatót nem tudok vele felismertetni, elfogadtatni. A beállítások/nyomtatóknál egyszerűen nem mutatja az USB-n rácsatlakoztatott Brother HL-2035 nyomtatót.

 A nyomtatóval minden rendben van, mert egy másik gépen, amin szintén UHU 3 van, rendben működik mindig.

 Ha az asztali gépen UHU Live-ot indítok, akkor az észleli a nyomtatót (ha menet közben dugom rá és telepíti is) ám nyomtatni mégsem tudok vele. A feladatoknál se látok semmilyen feladatot se. Tesztoldal nyomtatását se csinálja meg.

 A telepített UHU nem érzékeli, nem jelzi, hogy menetközben rádugtam a nyomtatót.

 Újratelepítés segíthet? Nem szívesen telepíteném újra, mert már egy csomó dolog be van állítva és használva van rajta. Ám ha nincs más megoldás újra telepítem. Ha az se segít, mi lehet a bibi?

 toccata