[UBK users] Draftsight UHUn

Cadillac en at szinesuvegek.tk
2016. Dec. 13., K, 20:29:31 CET

Köszönöm szépen a válaszokat!
vindóz változat működik, de reméltem, hogy ha
már van linuxra is, akkor az könnyedébben futna
és a rendszerhez tartozna.
Gondoltam, hogy mivel a hivatalos
UHU-n van valami 64-es mag, talán azzal menne, de ezek szerint az
olyan mintha nem is létezne? :).
Köszönöm
Peritus, hogy visszanézted, hátha egy régebbi
verzió működne. Nekem van egy 2013-as, ami egy Puppy Linuxnak
készített csomagból fut.  Jelenleg 2.2-es UHUn
használom. Bonyolultabb fájloknál megadja
magát, no meg az ablakkezelőt (KDE) is kivágja. Puppy
Linuxon rendesen megy, de UHUt használok főrendszerként.
És ráadásul egy külön
indítófájlt kellett készítsek neki,
mely a számítógép óráját
visszaállítja az indítás pillanatában
egy 2013-as dátumra, majd 5 másodperc múlva,
míg elindul, vissza a jelenlegire. Mivel tervezgetem az UHU 3-ra
való frissítést, reméltem, hogy akkor ezt is
frissíthetem.
Attila, a LibreCAD-ot próbáltam,
legalábbis a 2.2-es UHU tárolójában levőt,
és a fájlokat melyekkel dolgozok, habár
látszólag betölti, nem látszik belőlük
semmi. És nagyon akadozva működik. A Draftsight pedig a
közismert AutoCAD-et koppintja, így a grafikus felület, a
parancsok, a felismert és mentett fájlok,
általános működése kompatibilis az
AutoCADével. No meg linux alatt a legjobban működő AutoCAD
típusú alkalmazásnak bizonyult. Amit csak
találtam, már végig próbáltam,
úgy linux változatot, mint wine-on keresztül
vindózosat.