[UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

rezso at ubk.hu rezso at ubk.hu
2016. Dec. 4., V, 18:09:34 CET

cheese-dev 3.20.2-1.2
Fotó és videó készítő program GNOME-hoz - fejlesztői fájlok

cheese 3.20.2-1.2
Fotó és videó készítő program GNOME-hoz

conglomerate-doc 0.9.1-1.2
XML editor - fejlesztői dokumentáció

conglomerate 0.9.1-1.2
XML editor

gnome-python-desktop-dev 2.32.0-1.2
Python modulok GNOME-hoz - fejlesztői fájlok

gnome-python-desktop 2.32.0-1.2
Python modulok GNOME-hoz

gnome-shell-dev 3.20.4-1.2
Ablakkezelő és alkalmazásindító a GNOME 3-hoz - fejlesztői fájlok

gnome-shell 3.20.4-1.2
Ablakkezelő és alkalmazásindító a GNOME 3-hoz

gnome-terminal 3.20.2-1.2
GNOME terminál program

gnonlin 1.4.0-1.2
Gstreamer kiegészítések videószerkesztő programokhoz

gst-libav-dev 1.8.2-1.2
libav plugin a Gstreamer csomaghoz - fejlesztői fájlok

gst-libav 1.8.2-1.2
libav plugin a Gstreamer csomaghoz

gst-plugins-good-dev 1.8.2-1.2
Gstreamer kiegészítések - fejlesztői fájlok

gst-plugins-good 1.8.2-1.2
Gstreamer kiegészítések

gst-plugins-ugly-dev 1.8.2-1.2
Gstreamer kiegészítések - fejlesztői fájlok

gst-plugins-ugly 1.8.2-1.2
Gstreamer kiegészítések

intel-gpu-tools-dev 1.15-1.2
Intel GPU segédprogramok - fejlesztői fájlok

intel-gpu-tools 1.15-1.2
Intel GPU segédprogramok

latexila-doc 3.20.0-1.2
TeX fejlesztői környezet GNOME-hoz - fejlesztői dokumentáció

latexila 3.20.0-1.2
TeX fejlesztői környezet GNOME-hoz

liboobs-dev 3.0.0-1.2
system-tools-backends wrapper függvénytár - fejlesztői fájlok

liboobs 3.0.0-1.2
system-tools-backends wrapper függvénytár

libsexy-dev 0.1.11-1.2
Szexi GTK+ widget gyűjtemény - fejlesztői fájlok

libsexy 0.1.11-1.2
Szexi GTK+ widget gyűjtemény

lxqt-admin 0.11.0-2.2
LXQT rendszer kezelés

nautilus-open-terminal 3.20.2-1.2
Terminál kiegészítés a Nautilus fájlkezelőhöz

parole 0.8.1-1.2
Médialejátszó Xfce grafikus környezethez

raptor2-dev 2.0.15-1.2
RDF parser függvénytár - fejlesztői fájlok

raptor2 2.0.15-1.2
RDF parser függvénytár

rasqal-dev 0.9.33-1.2
RDF query könyvtár - fejlesztői fájlok

rasqal 0.9.33-1.2
RDF query könyvtár

sound-juicer 3.20.0-1.2
CD-rippelő program GNOME-hoz

totem-dev 3.20.1-1.2
Videó lejátszó GNOME-hoz - fejlesztői fájlok

totem 3.20.1-1.2
Videó lejátszó GNOME-hoz

transmageddon 1.5-1.2
Videó-konvertáló alkalmazás

vte2-dev 0.28.2-1.2
Terminál widget GTK+-hoz - fejlesztői fájlok

vte2 0.28.2-1.2
Terminál widget GTK+-hoz

yelp-dev 3.20.1-1.2
GNOME súgó olvasó - fejlesztői fájlok