[UBK users] [UBK Users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 4., V, 09:10:57 CET

Fri, 2 Dec 2016 08:17:29 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Jóllehet a /media alá tud így is csatolni mindent a felhasználó, a
> pendrájv még automatikusan is csatolódik, de számára az továbbra is
> elérhetetlen.
> A /media mappa csak a root, meg a media csoport tagjainak
> hozzáférhető.
>
> A MATE alatt egy gyönyörű ablakot dob.

Változott valami tegnap óta?
Nekem sem ment, szépen hozzáadtam magam a media csoporthoz, utána már
fel tudtam csatolni userként is. Ma viszont már megint ezt dobja a
gvfs, amit Attila is linkelt (Hely nem egy mappa)
Ha adok írási jogot a felhasználónak a /media-hoz akkor persze
megjavul, de eddig ment csak a media csoport tagjaként is.