[UBK Users] Calibre nem mukodik

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2016. Dec. 3., Szo, 20:10:51 CET

> Biztos, hogy nem jó.
> Most csinálom, már van QtWebKitWidgets.so az eddig első körben
> elkészült pyqt5-python2 csomagomban, de még faragom, mert a
> build-logban még panaszkodik egy pár hiányra.
Kész van, működik, elindult, de alaposabban nem taszteltem, mivel nincs
e-book -om.
A további teszt, majd remélhetőleg boldog használat rád vár!

Hamarosan megjelennek az ftp-n a javítottak:
pyqt5-python2_5.5.1-1.2_i386.ubk.uhu
calibre_2.72.0-1.2_i386.ubk.uhu

Ha igaz, a calibre frissítés feltelepítésével minden neki kellő feltelepül.