[UBK Users] Calibre nem mukodik

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2016. Dec. 3., Szo, 17:17:09 CET

Sat, 3 Dec 2016 16:58:58 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Talán a pyqt5-python2 csomagunk hiányos? Elvileg abban kellne lennie,
> de nincs.
> Meg kellene kísérelni a qtwebkit-dev -et bevéve a build-dependsbe
> újrafordítani, hogy legyen.

Már próbáltam a qtwebkit-dev-et, nem jött be. Arra gondoltam hogy talán
nem jó helyen keresi a libQtQebkit.so-t de fogalmam sincs hova kellene
raknom.

Kis kiegészítés: a program a python-six-el már elindul majd az
alapértelmezett könyvátrak megadása után lép ki.

Nem tudtam eldönteni hogy az ilyen jellegű problémát a dev-be küldjem-e
vagy ide. Arra jutottam mivel megoldásom nincs rá ezért inkább az
users-be rakom. Jól tettem?