[UBK dev] UBK4 tesztelgetesek

Miklos Akos me at miklosakos.hu
2022. Jan. 7., P, 04:49:54 CET

Sziasztok!

Sikerult beuzemelni Proxmox alatt az UHU UBK4-et, aztan elpuffantottam
veletlen az installt es reinstall utan a LightDM elindul, crashel. TTY-n
nem tudok sem a sajat useremmel, se root userrel belepni. Elfogadja a
jelszot es visszadob a login promptra.

Mukodokepes installon a kovetkezoket probaltam eletre lehelni (mert nem
talaltam oket repoban):

- Discord: deb csomag nem telepult fel fuggosegek miatt, a tar.gz csomag
viszont elindult elsore.

- Spotify: fuggosegi kaosz, nem indult.

VM konfig Proxmox alatt, a mukodo install es a mostani szetborult
allapot kozott nincs kulonbseg:

Az EFI Disk csak UEFI teszt miatt volt hasznalva, nem bootolt a rendszer
OVMF-fel (nem is talalt a firmware bootolhato lemezt).