[UBK dev] mirror ajánlat

Peter Makk root at quantum-mirror.hu
2020. Aug. 31., H, 13:12:13 CEST

Sziasztok!

Arra gondoltam, ha netalán szükségetek lenne egy mirrorra, akkor állok
rendelkezésetekre.

Szerettem volna rsync dry runnal lekérdezni a szerveretektől a projekt
teljes méretét, de error code 104-el folyton reseteli a kapcsolatot. Nem
is nagyon forszíroztam tovább, inkább itt rákérdezek, mert lehet
kapcsolati limit van rajta, egyes modulok tiltva vannak, esetleg
adatforgalmi korlátotok is van a szolgáltató oldaláról és nem
szeretnétek, ha ezt valaki egyszerre ellőné...

Ha érdekel benneteket az ajánlat, akkor dobjatok egy e-mailt a
root at quantum-mirror.hu -ra és megbeszéljük.

Üdv:

Péter