[UBK dev] UBK3 tesztek

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Okt. 23., Sze, 22:30:31 CEST

2019. 10. 22. 18:29 keltezéssel, Kiss Attila írta:
> A MATE is már rendben lévőnek tűnik, a telepítő isón már rajt lévők is
> valamennyien.
>
> Hátravan még az xfce, lxqt, plasma, egyéb desktopok, ablakkezelők és
> minden más, a hátsó sorokba rakott egyebek tesztjei

Rendben lévőnek tűnnek az ablakkezelők.

Ezek: aftersep, awesome, blackbox, budgie-desktop, dwm, enlightenment,
fluxbox, fvwm, fvwm-crystal, i3-wm, icewm, jwm, lumina, mwm, openbox,
pekwm, windowmaker.

Ezek közül kiemelkednek használhatóság szempontjából szerintem az
enligtenment, budgie-desktop, lumina, jwm, fvwm, továbbá a kisebb nem
csempézők közül az icewm, pekwm, afterstep, fvwm-crystal.

A blackbox szép témás, a fluxbox, openbox is azért használható, ha kell
valakinek.

A csempézők sorrendje szerintem: awesome, i3wm, dwm. A windowmaker
teljesen egyedi, de szép.

A twm, mwm, weston ugyan elindulnak, de ezek nem használatra valók.

A gnome-core, gnome-apps metacsomagokkal feltelepedett csomagok és
cinnamon -al feltelepedettek is valamennyien jónak tűnnek.

A meta csomagok közül még nem teszteltem: lxde, lxqt, kde banda.