[UBK dev] [uhulinux/ub-ubk3] 583dee: upd:vte, 02-00, 01-01, 02-02, 02-03

Attila Kiss attus at enterpriseforever.com
2019. Okt. 19., Szo, 13:53:04 CEST

Azt tudni kell, hogy a gdm futása nélkül a gnome nem idítható többé!

Például az sddm-ből való próbálkozásnál csak a szomorú pofa jön. Jajj,
valami elromlott!

A gdm-ből simán megy és szinte minden!

A cinnamon indítható az sddm-ből is.

Még újra kellett volna forgatni a breeze-gtk és a libmypaint csomagokat,
ezek nem sikerültek.

A breeze-gtk a sassc miatt végtelen sokáig nem csinál semmit, csakúgy,
mint egykoron a budgie-desktop! A budgie-desktop viszont sikeredett végre.

A libmypaint frissítése a gegl miatt nem megy.

KInyomtam a tengernyi csomagot, a javát lellenőriztem.