[UBK dev] [uhulinux/ub-ubk3] 0e76b9: systemd, gnome-keyring: /lib/security -> /usr/lib/

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Okt. 14., H, 21:30:33 CEST

És ez volt az oka annak, hogy nem lehetett bejelenkezni a live dev
rendszerbe!

A live isómat elindítva single módban, majd átmozgatva mindent a
/lib/security alól a /usr/lib/security alá az exit után elindult a MATE!

A pam_systemd.so -t nem találta meg a pam a /lib/security alatt! A
pam_gnome-keyring csak opcionális a system.auth fájlban, de a systemd.so
az required!

Nem ellenőriztem, de a csomagokat megcsináltam és felnyomtam a dev tárolóba.

Szerintem az ezekkel generált isó már el fog indulni rendben és lehet
majd tesztelgetni. Akár a telepítést is!

A /bin és /sbin szimlinkre állítását egyelőre a cdgennel lehet
megcsináltatni a dracut futtatása előtt, de ezt jobb lenne inkább
csomagszintre emelni majd.