[UBK dev] isóteszt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Okt. 12., Szo, 17:37:16 CEST

2019. 10. 09. 21:01 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> [...]
> de a root fájlrendszerre történt átváltás után már az is szépen
> indítható.
> Nem single módban indítva egyetlen failed service sincs, minden zöld,
> majd megjelenik az sddm grafikus beléptető, de persze UHU beléptetése
> nem sikerül.
> Ctrl+Alt+Fx billentyűkre megjelenik a megfelelő virtuális konzol, ahol
> szintén lehetetlen a belépés.
> A Ctrl+Alt+Del -re szépen sorjáznak a zöld systemd rendszer leállítási
> üzenetek, majd újraindul.
>
> Nagyon sötét ez az ügy, igen nehezen és időigényesen lehet kideríteni

Rendbetéve az isó generálást és a dracutot a /bin és /sbin mappák
szimlinkre történt cserélése után futtatva minden indulási piros failed
megszűnik, minden zöld.

A szerintem szóba jöhető csomagok, melyekben a beléptetési hiba oka
lehet a következők:

> audit
> fbgetty
> pam
> polkit
> shadow
> systemd
> util-linux

Mind alapvető csomag és mind rendben lévőnek tűnik, de valójában
valamelyik hibás. Esetleg több is.

Én feladtam, nem nyomozok tovább. A tudásom ehhez már kevés.