[UBK dev] [uhulinux/ub-ubk3] d3cb8e: audit útvonalak helyesbítése

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Okt. 8., K, 21:31:35 CEST

2019. 10. 08. 18:42 keltezéssel, Kiss Attila írta:
> A próba isónál (melyet a systemd módosítások utáni systemd-vel
> generáltam már elindul a getty at .service és vannak már virtuális
> konzolok, csak bejelntkezni nem lehet. A real rootra történt átállási
> systemd logoknál eltudtam olvasni az egyetlen piros failed -et, ez az
> auditd volt.
>
> Kísérletképp a single módban indítva nem volt indítható az audit az
> augenrules szkriptben lévő útvonalhibák miatt. Nincs már például
> /bin/ls! Manuálisan a live rendszerben ezt az augenrules -t
> kikommentezve továbbra sem tudtam az exit után bejelentkezni.

> [...]

Egyetlen failed unit sincs, de a belépés lehetetlen. Még jelszót sem kér
be a konzolos beléptető.

Single módban indítva mégis van egy failed, ez az időközben módosított
open-iscsi csomagból van, ezért most azt visszacsinálom.

Miért nincs jelszó bekérés? Mert nem fogadja el a begépelt usert.

És miért nem fogadja el még a root felhasználót sem? Pedig single módban
indítva a /etc/shadow -ban van még UHU is.

Lehet, hogy a shadow csomagban valami nem gömbölyű?