[UBK dev] nvidia csomagok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 26., H, 22:17:23 CEST

Szerintem az nvidia-304 -re kidobható, mert az x.org-server már túl sok
neki és azzal abszolút működésképtelen. Kipróbálva, tesztelve. Az X
kiírja, hogy nem hajlandó vele működni.

Arch-Linux is ejtette már, ő őrizgette, amíg lehetett. UBK3-ból száműzni
kellene.

Az nvidia-390 jól működik, a blacklist nouveau a
/etc/modprobe.d/nvidia.conf -ban azt eredményezi, hogy nem kell a
nomodeset grub occiós sorral indítani, a normál sorral indítva is szépen
megy.

Az nvidia-340 is jól megy, egyelőre csak a nomodeset sorból.

Az nvidia (430.40) esetén a kernel modul ugyan betölthető hibátlanul, de
az X indítása nálam kernel pánikot és merevgörcsöt eredményez, csak a
reset gomb a menekülés, majd egy single módú indítás után leszedve
kelthető csak életre a rendszer.

Logot nem hagy sehol.

UBK2 -n a 418.56 működik nekem, tehát az nvidia legújabb csomaggal
gondok vannak.