[UBK dev] telepítési tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 26., H, 08:33:11 CEST

Minek próbálnám isóból?

Ugyanaz lenne az eredmény, mint hálózati módban. A régebbi calamaressel,
mely még nem tudott partíciótáblát csinálni, az ext4 -es paríciók + swap
esetén vacak lett a fstab, szerintem most is az lenne.

Én a btrfs-nek tulajdonítom azt, hogy, azzal jó lett minden fstab
bejegyzés. Ráadásul minden telepítménynél csak a telepítési vinyón
esetleg meglévő, vagy létrehozandó swap van a fstabban, a telepítő
vinyón létező swap nem szerepel benne.

Ellenben az újabb cinnamon tesztjeként legyalulom a mostani cinnamon
telepítményt és megkísérlek egy hálózati (mert ugye squsafs.img csak az
isón létezik és a vinyón nincs) mate telepítést új GPT táblára, új ext4
-es boot, home / és swap partíciókkal. Menüből történő indítással.