[UBK dev] telepítési tapasztalatok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 25., V, 12:21:14 CEST

2019. 08. 25. 9:16 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> Őrület!
>
> Így simán csinál már új GPT partíciós táblát!
>
> A Release és a Debug feltételrendszerben valami hiba van.

Nem a DEBUG a kulcs, hanem mégis a $PATH!

Azért csinálta az előbb, mert su - ablakban indítottam.

A siug wrapperünk nem adja hozzá a /bin és /sbin útvonalat a root
futtató útvonalhoz.

Visszatettem a tárolóban lévőt a rendszerre és módosítottam a
/usr/sbin/calamares_net szkripten.

beszúrtam: export PATH=$PATH:/bin:/sbin

Most megy a telepítés, új GPT partíciótáblára, kísérletképp most swap
partíciót is csináltattam, hogy látható legyen a fstab -on a végeredmény.

Könnyen lehet, hogy a swap problematikának is ilyen egyszerű oka van.