[UBK dev] SDDM

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 18., V, 18:15:25 CEST

2019. 08. 18. 14:06 keltezéssel, Páder Rezső írta:
> Nálam az sddm --test-mode ezt eredményezi:
>
> https://forum.kde.org/viewtopic.php?f=66&t=157235
>
> Amiket eddig találtam:
>
> - az /etc/sddm.conf-ban van egy ilyen sor: RememberLastUser=uhu
> - az /etc/sddm.conf nem támogatott. Az alapértelmezett rendszerszintű
>    konfig helye /usr/lib/sddm/sddm.conf.d/default.conf, a felhasználó
>    szintű felülbírált beállításoké pedig az/etc/sddm.conf.d/*.conf

Felfrissítettem a módosításokat, most az autologin megszűnt, nem léptet
be, mivel mincs a részemről megszokott /etc/sddm.conf többé.

Egyébként én is tapasztaltam már hasonló villogást, mikor folyvást
erőlködött a felhasználó beléptetésével és nem volt a belépettendű
usernel a ~ alatt mappája. Naná, hogy nem tudta beléptetni és villogott!
Remélem, hogy ezzel nektek is megoldódik, noha nem fér az agyamba, hogy
mi lehet az sddm nyavalyája a ti hardvereiteken, de remélem, hogy ez már
megszűnteti. Én sem szeretnék más DM -et használni.

ja, az xdm.nek nincs most service fájlja, a postinst nem sikeredik. Nem,
mintha használni akarnám, de ha egyszer már van, akkor működjék! Semmi
kedvem nem volt ezért egy új szálat nyitni neki. A gdm -el is erőlködöm,
de még nem az igazi. Nem tudom kiirtani belőle e gnome -hoz való
ragaszkodását.