[UBK dev] ubk3 telepítés UEFI

peritus peritus at freemail.hu
2019. Aug. 14., Sze, 13:00:15 CEST

2019. 08. 14. 12:37 keltezéssel, Kiss Attila írta:

> [...]

A régebbi ubk3-at remélhetőleg még ma valamikor meg tudom nézni.

> Más telepítményen (UBK2, régi UBK3, satöbbi), melyek efi módúak és
> üzembiztosak üres a vinyón az efi partíció?

Elképzelhető hogy a calamares is hunyó.
Megpróbáltam a több partíciós felállásban, tökéletesen ugyanúgy rossz
mint eddig. :(
A bios-ban letiltottam a legacy boot-ot csak uefi maradt, így
nem jutott el a rescue shell-ig, starting default target üzenetnél
megáll és sehova tovább, csak ctrl-alt-del. :(