[UBK dev] ubk3 telepítés

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2019. Aug. 14., Sze, 11:18:56 CEST

2019. 08. 14. 9:29 keltezéssel, peritus írta:
> Hali!

> Nem a cdgen a hunyó...

De, az volt.

A cdgen -ben a kijavított 18-dracut szkripttel már szépen szépen
legenerálódik az isó.

Nekem csak legacy módú rendszerem van, azon a kiírt isó rendben hiba
nélkül elindul. Legyalábbis én nem észlelek hibát.

A live rendszerről a calamares egyszerű módjában egy 160 Gigás sata
vinyón a meglévő msdos partíciótáblán a meglévő partíciókat
letöröltettem létrehozattam vele egy ext4-es boot, egy ext4-es home és
egy ext4-es / partíciót  és rátelepítettem a rendszert. Sikeresen
lezajlott, újraindítva a vinyóról szépen elindul a telepítmény. Hibát
itt sem észleltem, minden partíció mountolva van rendben és attila
felhasználónak van home partíciója és be van léptetve a mate felületre.

Az UEFI mód rád vár Imre!