[UBK dev] 64 bites kernelű RIA hardverkezelés?

peritus at freemail.hu peritus at freemail.hu
2017. Már. 15., Sze, 15:24:04 CET

Hali!

On 2017-03-15 15:02, Kiss Attila wrote:

> Magasan letojom a disztribúció nevét, úgyis át kell egyelőre chrootolni
> a 64 bitesbe és ott összehozni azt a minimumot, ami a build normál
> belódításához kell.

Ehhez még néhány zűrösebb csomagot le kell forgatni *.uhu csomaggá, de
a zöme már megvan.
Ezekhez elkelne egy kis (nagy) segítség.

> Ez az ideiglenes átchrootolás csak eddig kell. A kérdés csak az, hogy a
> 32 bites dpkg fel tudja építeni a 64 bites chroot -ot?

Nem kell chroot-ot csinálni, valami partícióra fel kell másolni az lfs-t
vagy akármit, abba belépni chroot-tal. Ott meg minden 64 bites,
beleértve a dpkg-t is.

> Ha igen, akkor olyan UHU alól is, mely 64 bites kernellel van indítva
> mehetne a móka (mert csak 64 bites kernelből lehet átchrootolni tiszta64
> bites környezetbe).
> Ha azt a repót adjuk meg neki, amiben az ehhez szükséges 64 bites
> alapcsomagok vannak, akkor már felépíti majd belőlük magának a chrootját
> és build felhasználó majd szépen leforgatja az újabb és újabb 64 bites
> csomagokat, esetleg full-rebuild is mehet.

A rebuild még nagyon korai, szerintem addig kellene eljutni első körben,
hogy egy minimal karakteres iso összejöjjön, vagy egy új tiszta
lfs-t/akármit használva indítani rebuildot full uhubuilddal herélés
nélkül.

Üdv.