[UBK dev] Az init szkript javítandó!

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 13., H, 14:36:08 CET

https://github.com/uhulinux/mkinitrd-ubk/commit/16ab7d719fa92e9e9a65a0159cb5babf97392e62

Az ezzel készített mkinitrd csomit feltelepítettem a makacskodó btrfs
telepítményre.

A grub2 -ből szépen elindul az előzőleg a calamatres -el telepített
icewm, persze nyafog, hogy nem tudja írkálni a grubi a btrfs -t, mivel
egyetlen nagy btrfs partíció az egész telepítmény. A grub.cfg -t a
grub-mkconfig csinálta, a fstabot meg a calamares.
A partíción most 2 subvolume van @ és @home néven.

Rezső!

Kérlek vizslasd meg a "művemet"!
Lehet, hogy bele kellene még venni egyéb mount opciókat,  meg miegymást,
mielőtt egy új release lenne belőle, ami a btrfs subvolume miatt időszerű.
Egyelőre más RIA telepítményen még nem mertem kipróbálni a módosításaimat.

A grub1 -ből nem tudom elindítani, mert a grubi1 a btrfs -t nem tudja
felcsatolni és nem tudja beolvasni ezért a kernelt sem. Neki ext4 boot
partíció kellene, ekkor már mehetne a móka vele is.