[UBK dev] calamares btrfs

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 11., Szo, 23:21:33 CET

> Már a telepítés ideje is a fél óra helyett másfél. Furcsa.

A grub.cfg -t a mi grubunk generálta, de a btrfs formázását a calamares
végezte, hogy mikképpen kerültek oda a kukacos mappák, nem tudom.

Egy minimumra leredukált lxde isóról (1.6 Gb)  ment a telepítés, melyet
névlegesen 2 Gigás, de valójában csak 1,8 Gigás pendrájvra írtam ki.
Kicsit átalakítottam a cdgen fájljait, hogy a netinstall.txt -benlévő
csomagokkal csinálja az isót, az lxde isó hátteret netinstall névvel
átmásoltam, feltétetllel vizsgálva a chrootban letöröltettem a 64 bites
kernel cuccokat, az isón csak a calamares van, extrának csak a gparted,
az mc, meg pcmanfm van.
Akár ilyen isónk is lehetne, mellyel csak hálózati telepítést lehetne
végezni.

A mate telepítése ezzel az isóval ext4 -re 3/4 óra és sikeres.