[UBK dev] calamares fejlemények

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 3., P, 23:03:03 CET

> Rájöttem, hogy a packages modul a netinstall.yaml fájlban felsorolt
> csoportokból a telepítést a critical és selected kulcssal rendelkezőkkel
> kezdi szekvenciálisan, majd utána veszi sorra a selected tulajdonságúakat.
Nem igaz.

:-(

A mostani netinstall.yaml szekvenciális sorrendje és kulcsai:

Chroot-apt-Base
   hidden: true
   selected: true
   critical: true

Critical
   hidden: true
   selected: true
   critical: true

Base
   hidden: true
   selected: true
   critical: false

Lxde
   critical: false

Lxqt
   critical: false

És így tovább..

Csak az lxde kijelölése után indítva a végrehajtás sorrendje:

Lxde
Base
Chroot-apt-Base
Critical

A végrehajtási sorrend mindig a kézzel kijelölttel kezdődik?!

De miért???
:-[

Egyébként elindult a telepítmény, de hangerőszabályzó nem települt, kell
még a pavucontrol is a csapatba, akkor már szól az lxmusic.