[UBK dev] calamares fejlemények

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Már. 3., P, 17:54:34 CET

https://github.com/uhulinux/calamares/commit/4475eb0e7fd541b14c08495c6ddb7d2abf7afc66

Kiizadtam végre a modules/chrootcfg/main.py fájlba egy chrootinit
eljárást, ami a prepare-chroot bash szkript pythonba erőszakolt formája.

Ezzel lehetővé válhat majd a hibakezelés, mely még itt megoldásra vár,
meg a calamares egyéb python cuccainak használata majd valahol, talán a
folyam jelzésére.

Egyelőre még tök vagyok a pythonhoz, mind google, meg manual, meg
próbálkozás eredménye az egész.

Viszont működik! Most telepítettem így vele a mate -t kiválasztva
sikeresen, fél óra alatt a 20 Gigás próba vinyóra.

Rájöttem, hogy a packages modul a netinstall.yaml fájlban felsorolt
csoportokból a telepítést a critical és selected kulcssal rendelkezőkkel
kezdi szekvenciálisan, majd utána veszi sorra a selected tulajdonságúakat.