[UBK dev] RIA pulseaudio

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 30., H, 21:20:43 CET

Érdekes dologra lettem figyelmes a spectrum emulátor (free-unix) és az
ep128emu zx128 módú próbáinál.

A fuse emu elindítható sdl és gtk módban, az sdl mód sdl hangot használ,
a gtk alsa plugint.

RIA
Az emulátor futásánál sdl módban a mate hangbeállítója jelzi hangadó
alkalmazásként a fuse emulátort és szépen van is hangja, gtk módban meg
néma és a pulse beállítója sem jelzi a működését. Ep128emu sok
hangsezközt felsorol és be is állítható úgy, hogy legyen hangja.

UHU-3 ubk
A fuse emulátor UHU-3 alatt mindkét alakja jelentkezik hangadóként és
van is hangja, a gtk alsa pluginként azonosítódik!

Az ep128emu hangbeállításánal felsorolódnak egy ablakban a választható
kimeneti eszközök, köztük szerepel a pulseaudio is, ami RIA esetén nincs!

UHU-2.2 ubk
Döbbenet a felsőfokon! Az ep128emu egyetlen hangeszközt sem észlel és
természetesen néma.
Megcsináltam oda is a legújabbat belőle, de az is hangtalan, nyilván az
UHU-2.2 ubk hangrendszerével nem tud mit kezdeni.
A fuse meg hangos.
Pedig volt idö, mikor UHU-2.2 -n szépen használtam az ep128 emut, de az
akkori verziók már elérhetetlenek.
Még meg fogom nézni a másik gépemen a régi UHU-2.2 -n, ami gnome2 -es
még, hogy mi vele az ábra, gyanítom, hogy ott jó.

Tömören.
Valami nem az igazi a RIA pulseaudio cuccainál, az UHU-3 ubk
elfogadható, az uhu-2.2 ubk meg jól el van toltva valahol.

Tapogatódzás a setétben...