[UBK dev] [uhulinux/ub-ubk1] aced94: Build-order: 047-kdepim.txt

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 26., Cs, 09:40:51 CET

> Ez is érdekes lista.
> Egyrészt van benne vagy egy tucat olyan csomag, ami nem PIM kategória
> (pl. yakuake), és mintha előkerült volna egy csomó olyan is, ami eddig
> sehova nem volt besorolva.
> Másrészt a PIM rész nálam tapasztalati úton így néz ki:
>
> grantlee
> grantleetheme
> kcalcore
> kcontacts
> kontactinterface
> kimap
> kmime
> akonadi
> [...]

A committolt listám célja csak az, hogy valahova pótolja a listákból
hiányzókat, nincs kőbe vésve.
A lista neve sem takarja a benne lévő csomagok célját, funkcióját,
lehetne adni neki akár 047-ijabb-nem-besorolt-csomagok nevet is.

Szét is lehet szórni a tagjait akármilyen logikát követő más listákba,
abban biztos vagyok a listám egyik eleme sem igényel a sorban utána
állókból készülő csomagot

A vc -t a 007-be csak Imre logikáját követve raktam, mert dependless
libről van szó és valaminek kell.
Ha csak a KDE része, akkor valóban oda jobban illik.