[UBK dev] UHU-3 phon-backend-vlc

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 21., Szo, 22:34:51 CET

Nevezett még a vlc visszafejlesztése után is összeomlasztja a phonon -t,
mikor a Krusaderben valamilyen nem engedélyezett műveletet akarok
végezni, mondjuk írni oda, ahova nincs jogosultságom.

A visszafejlesztés előtt már sima fájltörlékor is mindig jött a
katicabogár, az most már nincs.

Most leszedtem a backendet, hogy ne jöjjenek a bogarak.

Magyarán újra kellne forgatni a backend -et, mivel áttételesen az ffmpeg
frissítés okozza a bogarasodást, ugyanis a vlc már új ffmpeg -t használ.

Ez az újraforgatás nem sikerül, mivel régi a qt4 -es KDE-hez szolgáló
backend, ezért semmi kapaszkodót nem leltem az interneten eddig.

Jó lenne valami ötlet erre.

Mellékelem a félresikeredett build logot.