[UBK dev] kde-apps

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 20., P, 14:00:04 CET

> Át kellene nézni, hogy a fő ub repóba mi került be úgy, hogy nincs
> hozzá csomag a main tárolóban. (Ilyen az akonadi is: van ub, nincs
> csomag.)
Átnézettem a github tükröm teljes ub halmazát, ellőte ráfrissítve az
apt-cache -t a tárolóra, hogy melyik build-depends fájlban felsorolt
csomag nincs meg az apt gyorsítótárában.
Mellékelem a szkriptem ereményét.

Mellesleg ekkor derült ki, hogy az én ffmpeg csomagom build-depends
fájljában volt egy -free0ir-dev felsorolás.
Ezért a kötöjeles bevezetésért a build rendszerünk nem üvöltött,
figyelmen kivül hagyta?
Ezt kijavítottam, a többi hiányzó csomag feltöltése meg Ákosra vár.