[UBK dev] kde-apps

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 20., P, 00:42:11 CET

A módosított qt5-tel forgatom újra a qt5-plugin- függő csomagokat.
Kíváncsi vagyok, mi az, aminek valóban kell valamilyen sql az sqlite
mellett/helyett.
Az akonadi build már le is állt a kmime hiánya miatt.
Át kellene nézni, hogy a fő ub repóba mi került be úgy, hogy nincs
hozzá csomag a main tárolóban. (Ilyen az akonadi is: van ub, nincs
csomag.)

Csak jelzés, nem probléma.
Találtam egy érdekes ub-t is Ákos repójában: lumina-desktop.
Nem tudom, mi köze van a kde pim részéhez :), de nálam ez az ub egy
ideje már megvan, bár át kell dolgozni a compile részt most:
https://github.com/rezso/ub-ubk1

--
R.