[UBK dev] Fwd: [UBK users] UBK frissítések [ UHU-Linux UBK1 main ]

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 19., Cs, 21:35:46 CET

> Elvileg megvan, sikerült.
>
> Az ftp tároló kapcsán még valami: azt már látom hogy az ub mappában is
> külön kell a delete fájl. A force_update fájlt ott is
> helyezzem el, vagy elég egy helyen miután mindent feltöltöttem?

A githubon ott van, látható.
Klassz.
Majd a macskafej helyett be kell állítanod, hogy a te avatarod jelenjen
meg a commitodnál.
Itt van egy kérdőjel a committoló mellett.
https://github.com/uhulinux/ub-ubk1/commit/3869902e334104f1324b90d65c7cc8ed3709c011

FTP.
Az összes fájl feltöltése után csak egy darab force_update és esetleg
egy darab delete fájl kell a főmappába.