[UBK dev] kde-apps

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 19., Cs, 14:46:06 CET

> Más: hogyan tudom a régi csomagjaimat törölni a saját tárolómból? Ha
> belépek, üresnek látom. Most megpróbálkoztam a stabilnak ítélt
> programok main-ba feltöltésével, (így remélem nemsokára meg is
> jelennek) ezért az enyémből törölni lehetne.
> Illetve github-ra is fel kellene vezetni a változásokat. A saját
> github-on fent vannak, hogyan a legegyszerűbb ezt megtenni?

FTP Törlés.

A saját tárolóban a csomagok törléséhez kell egy delete nevű fájl
feltöltése, ez a fájl a törlendő csomagok listája. A fájlban legyenek
felsorolva  a *-dev, meg hasonló csomagok is, a sallangok nélkül, tehát
csak a csomagnevek verziószám, meg kiterjesztések nélkül.
Meg persze egy nulla hosszúságú force_update fájlt is fel kell tölteni a
cron szkripnek, meg várakozási türelem kell neked, míg a cron szkript
elvégzi a dolgát.
A fő tárolóban ez érthető módon nem működik, ott csak Rezső tud törölgetni.
A saját githubon meg azt csinálsz, amit akarsz, hisz az a tied!
Sőt, a közös githubon is csinálhatsz bármit, bár abba lehet, hogy lesz
beleszólásunk utólag.