[UBK dev] build-clean

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 18., Sze, 14:35:45 CET

Wed, 18 Jan 2017 01:46:44 +0100 -n
Páder Rezső <rezso at ubk.hu> írta:

> Ránézzek?

Azt megköszönöm :)

A kmail indítása után a következő üzeneteket dobja:

"org.kde.pim.mailcommon: "The Email program encountered a fatal error and will terminate now.\nThe error was:\nUnable to obtain agent type ''."
"org.kde.pim.akonadicore: Failed to request resource "" : "Cannot
connect to the Akonadi service. (Unable to obtain agent type ''.)"

Nem jöttem rá mit jelent ez, azt sem tudom hogy most az akonadi vagy a
mailcommon-al van-e baj. Az biztos hogy az akonadi önmagában nem
panaszkodik, illetve ha a backend-et mysql-ről sqlite-ra állítom, akkor
is panaszkodik.

Most töltöttem fel githubra a frissített ub-kat:
https://github.com/nmeas/ub-ubk1