[UBK dev] build-clean

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 18., Sze, 01:46:44 CET

>Ezzel kapcsolatban helyes az az elgondolásom, hogy ha újraforgatok
>valamit (módosítások nélkül), akkor amúgy is törölnöm kell ezeket?

Nem feltétlenül.
Ha észrevetted, most befrissítettem a kde framework-ot 5.30-ra, illetve
az app részt 16.12.1-re. Ezzel együtt újraforgattam a kde összes többi
részét is.
Ilyenkor egy snapshot használatának semmi értelme, hiszen csak akkor
fogja a linker megtalálni a frissített libeket, ha az elejéről forgatod
le újra.
De ha pl. a csomag elkészülte után észreveszed, hogy az install
fázisban valami nem oda kerül, ahova kellene (szoktak olyan okosságok
előfordulni, hogy egy kód az /etc helyett az /usr/etc-be pakolná a
konfigjait), akkor teljesen felesleges újraforgatni a legelejéről,
simán használhatod a compile snapshotot kezdésnek.
Ha pedig pl. egy hiányzó függőség pótlása miatt akarsz újrafordítani
valamit (azaz amikor a csomag depends fájljába írsz be egy vagy több
csomagot), akkor az install snapshot is tökéletesen megfelel kezdésnek.

Ránézzek?

--
R.