[UBK dev] build-clean

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 17., K, 02:48:06 CET

>Sziasztok. Tele lett a fájlrendszer, szerettem volna kicsit takarítani:
>
>a build-clean-ben fura "appleecho" parancsok vannak, és nem is fut le.
>
>Próbáltam a build-ubk1 --remove-ccache, illetve --remove-chrootdir
>paraméterekkel, hibaüzenet nincs, ám egy bájtal sem lett töb helyem.
>
>Marad az rm -rf, de úgy érzem nincs ez jól így. Hogyan kellene
>eljárnom?

Köszi a jelzést.
A build-clean kicsit el lett hanyagolva, ez okozza a gondot.
Az appleecho funkció (egy másikkal együtt) az /etc/build/common
fájlban volt. Ahogy rémlik, nem is volt benne más. Így ezeket átraktam
az /usr/lib/uhubuild/common fájlba, csak épp nem lett javítva a
build-clean scriptben.

Amire érdemes még figyelni:
- a snapshotok nagyon sokat segíthetnek, de nagyon sok helyet tudnak
  elfoglalni, főleg a compile, azaz a fordítás utáni snapshotok.
  Ezeket is érdemes figyelni.
- Ha a build-et úgy indítod, hogy előtte nem töltöd le userként a
  forrást, akkor bekerül a /var/cache/get alá, ami ettől megint csak
  nagyra hízhat.

--
R.