[UBK dev] wicd

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 10., K, 14:41:11 CET

Tue, 10 Jan 2017 13:26:24 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Huh.
>
> Én meg most vettem észre, hogy ha nincs engedélyezve a wicd daemon a
> systemd-vel, akkor is el akar indulni, mert a /etc/xdg/autostart
> mappában van egy wicd-tray.desktop fájl, mely a wicd-gtk --tray nevű
> utasításat akarja végrehajtatni a grafikus rendszer indulásakor.
> És persze, mivel nincs elindítva a wicd daemon, kiakad, és hülye
> szövegű hiba ablakokkal indul a grafikus felület és közli, hogy a
> következő újraindításig nem lesz használható a wicd grafikus felülete.
> A rendszertálcán ezek leokézése után megjelenik egy kapcsolat bontva
> [...]

Én csak kiszedném az autostartból a desktop fájlt, meg esetleg a csomag
leírásába egy rövid how-to-t mehet, amiben le van írva hogyan kell
használni (network manager kikapcs, stb)
Ahogy írtad az egész cucc elavult, ez úgy is csak mint alternatíva
jöhet szóba ha valami nem klappol a network manager-el.