[UBK dev] wicd

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 10., K, 10:20:35 CET

> Tegnap este a módosításaiddal újrafordítottam, most már jól működik. A
> gksudo-t beraktam függőségek közé, ám így is ki kell választani azt a
> beállítások/külső programok fülön, valamiért nem akarja automatikusan
> meglelni. De ez a hétköznapi használatot szerintem nem befolyásolja.
>
> A githubra felraktam a módosításaimat, de a tárolóba valamiért nem
> tudok felölteni. Eddig ment. (Krusader azt mondja nem sikerül írni a
> fájlba.)
>
> Nekem nincs uhu 3-mam, de megpróbáltam ria alól fordítani egyet, ám az
> megint ezzel a hibával áll le:
> [...]
Szinrinizáltam a forkomat (én is tanulok...).
Esetleg a gksu -t ki lehetne váltani pkexec -el, hogy ne legyen gnome
függő, de nem leltem ebben a python rengetegben, hogy miket kellene
hozzá módosítani, no, meg nem is vagyok python szaki.

Én a filezilla -val töltögetek fel ftp-re.
Egyébként hova nem ment a feltöltés?

UHU-3 alá megcsináltam, feltöltöttem Toccata-nak. Az uhu-3 githubra is
az ubét.
Persze ott is volt babel python kavarodási nyűg, azt is rendbetettem a
RIA alapján.
KIpróbáltam, engedélyeztem: systemctl enable wicd.
Újraindítva az UHU-3 MATE felső panelen a mate nm applet mellett ott
vigyorog a wicd ikonja és működik. legalábbis a vonalas hálózati cuccoommal.