[UBK dev] wicd

Nemeth Akos nemeth.akos at live.com
2017. Jan. 10., K, 10:04:03 CET

Tue, 10 Jan 2017 09:11:14 +0100 -n
Kiss Attila <attus at enterpriseforever.com> írta:

> Toccata UHU-3 használó, oda kellene neki, de lehet, hogy neki ez sem
> segítene, de lehet, hogy alábecsülöm és mégis.
> Ezt ugyanis most kézzel kell elindítani a systemctl paranccsal
> próbaképp, majd, ha tényleg működik, akkor rendszerindításkori
> induláshoz a systemctl enable -val.
> Nekem nincs wifi eszközöm, így valójában setétben tapogatódzás az,
> amit csinálok.

Tegnap este a módosításaiddal újrafordítottam, most már jól működik. A
gksudo-t beraktam függőségek közé, ám így is ki kell választani azt a
beállítások/külső programok fülön, valamiért nem akarja automatikusan
meglelni. De ez a hétköznapi használatot szerintem nem befolyásolja.

A githubra felraktam a módosításaimat, de a tárolóba valamiért nem
tudok felölteni. Eddig ment. (Krusader azt mondja nem sikerül írni a
fájlba.)

Nekem nincs uhu 3-mam, de megpróbáltam ria alól fordítani egyet, ám az
megint ezzel a hibával áll le:
"error: can't copy 'translations/fi/LC_MESSAGES/wicd.mo': doesn't exist
or not a regular file"
Elvileg ezt az általalad berakott foltnak javítania kellene, de uhu 3-on
megint előjön.