[UBK dev] wicd

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 10., K, 09:11:14 CET

> Sziasztok. az users listán tocata problémájára nekem egyből a wicd
> ugrott be, korábban már többször volt hasonló problémám más
> rendszereken network-manager-el, amiket wicd-vel könnyen áthidaltam.
Toccata UHU-3 használó, oda kellene neki, de lehet, hogy neki ez sem
segítene, de lehet, hogy alábecsülöm és mégis.
Ezt ugyanis most kézzel kell elindítani a systemctl paranccsal
próbaképp, majd, ha tényleg működik, akkor rendszerindításkori
induláshoz a systemctl enable -val.
Nekem nincs wifi eszközöm, így valójában setétben tapogatódzás az, amit
csinálok.