[UBK dev] RIA k3b bugok

Kiss Attila attus at enterpriseforever.com
2017. Jan. 9., H, 17:56:58 CET

> A 4fba5b5 commit forrásból lefordítva még működik.

Utánanyomoztam.

4fba5b5 2016.07.29  jó
fcb0ff1 2016.08.30  jó
d2b50ff 2016.09.27  jó
2656c61 2016.11.02  jó
6177dce 2016.11.09  jó
ad01f86 2016.11.14  jó
cf01ff3 2016.11.14  Ez a bűnös!
https://github.com/KDE/k3b/commit/cf01ff3159dbddb97e0e67246dee16441a64984a
5213bf6 2016.12.01  rossz
4674355 2016.12.06  rossz
fd4ab1c 2016.12.30 rossz Ez a legutolsó, legfrisebb

A  src/projects/k3bdataurladdingdialog.cpp fájlban végrehajtott
változtatások okozzák szerintem azt, hogy nem adható a projekthez írandó
fájl url.

Egyelőre lefordítottam az ad01f86 forrását és kinyomom az ftp-be.
Ezzel lehúzva egy fájlt a projektablakba, ott az meg is jelenik.

Lehet, hogy jelezni kellene  xiangzhai kommitolónak ezt a problémát,
gyanúm, hogy nincs tudomása róla és ő angolul is tud.
Gyanúm, hogy más disztróban sincs még nincs felfedezve.