[UBK dev] szkriptek

Páder Rezső rezso at ubk.hu
2017. Jan. 5., Cs, 11:46:25 CET

>Ha csak 1 csomag frissítésének a következményeire vagyunk kiváncsiak
>legegyszerűbb az apt-cache rdepends csomagneve.
>Az a baj ezzel, hogy ez a verziószámnélküli függéseket is felsorolja,
>amelyek esetében az illető csomag újrafordítás többnyire teljesen
>felesleges.

Én ezért használom a dpkg -I $pkg | grep 'libtool (>= 2.4.6)'
parancsokat egy for ciklusban:

for pkg in `ls -1 *.uhu`; do
	out=`dpkg -I $pkg | grep 'libtool (>= 2.4.6)'`
	if [[ ! -z $out ]]; then
	echo ${pkg%_*} >> libtool.list
	echo ${pkg%_*}
	fi
done

Egyetlen baja a mostani megoldásnak, hogy nem paraméterezhető, mindig
kézzel kell átírni a csomagnevet és a verziót.
No meg kell hozzá egy teljes helyi tükör a repóról.

--
R.